Εικαστικά

Μέσω των εικαστικών απεικονίζονται οι τέχνες που απευθύνονται στην όραση.

Πόσο φτωχός θα ήταν ο κόσμος μας αν δεν είχαμε όλα αυτά τα σπουδαία παραδείγματα τέχνης, είτε ζωγραφικής είτε γλυπτικής;

Αισθανόμενοι την αναγκαιότητα αυτών, το γραφείο μας αναλαμβάνει τα ακόλουθα:

Οργάνωση έκθεσης

Αφού έχει επιλεγεί ο χώρος της έκθεσης, στη συνέχεια δημιουργείται το δελτίο τύπου το οποίο πηγαίνει σε χιλιάδες επαφές.

Αμέσως μετά ενημερώνονται τα ΜΜΕ για την ενέργεια αυτή.

Επίσης, βρίσκουμε ποιος θα είναι ο κύριος ομιλητής που θα ανοίξει την έκθεση, το catering που θα υπάρχει, η μουσική που θα συνοδεύσει τα εγκαίνια.

Ιδιαίτερη μέριμνα δίνεται στην πρόσκληση ατόμων που ασχολούνται με τα εικαστικά.

Πλάνο προώθησης και επικοινωνίας των έργων ή της έκθεσης

Κάθε έκθεση θέλει το δικό της πλάνο προώθησης προκειμένου να βρει το κατάλληλο κοινό που ενδιαφέρεται για τα εικαστικά.

Έτσι,  θα επιλέξουμε τα πιο κατάλληλα μέσα (Εφημερίδες, περιοδικά, ιστοσελίδες και τηλεοπτικές εκπομπές) για να την προβάλουμε.

Σκοπός είναι οι πολλές συνεντεύξεις του καλλιτέχνη αλλά και η παρουσίαση των έργων του.

Πλάνο marketing και διαφήμισης στα ΜΜΕ

Η διαφήμιση βοηθάει πάντα στο να γίνει γνωστό ένα έργο.

Η έρευνα για την εύρεση του κατάλληλου μέσου είναι το κλειδί για την αποτελεσματικότητα της διαφήμισης.

Επομένως, η επικέντρωση στο σωστό μέσο έχει ως αποτέλεσμα τη μεγαλύτερη αποδοτικότητα της διαφήμισης.

Social media

Όλοι ξέρουμε τη δύναμη των social media και πόσο πολύ τα χρησιμοποιούμε όχι μόνο για να επικοινωνήσουμε με τους φίλους μας αλλά και για να ενημερωθούμε.

Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της υπηρεσίας της Sidebar, που παρακολουθεί τις τάσεις και τις εξελίξεις στο χώρο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην Ελλάδα, την 1η Ιανουαρίου του 2016 υπήρχαν 6.744.991 χρήστες στο Facebook.

Μάλιστα, ακόμα πιο εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι το 81% αυτών, συνδέονται καθημερινά.

Μια άλλη πλατφόρμα, το Instagram έχει ακόμη πιο εντυπωσιακά αποτελέσματα. Θεωρείται ένα από τα πιο γρήγορα αναπτυσσόμενα κοινωνικά δίκτυα μέχρι σήμερα και δεν είναι καθόου τυχαίο αφού παγκοσμίως ήδη μετρά 400 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες.

Δεν θα μπορούσαμε να μείνουμε εκτός αυτών των εξελίξεων.

Ο ειδικός συνεργάτης μας, με άπειρες ώρες προσωπικής ενασχόλησης ψάχνοντας, ποστάροντας και ακολουθώντας τους πιο δυνατούς λογαριασμούς σε Ελλάδα και εξωτερικό σε συνδιασμό με τη στοχευμένη εκπαίδευσή της εταιρείας μας, αναλαμβάνει τη διαχείριση των social media λογαριασμών σας, επιστρατεύοντας τα πιο ισχυρά εργαλεία και τη φρέσκια του ματιά. Πάντα με γνώμονα το project και την ιδιαίτερη φύση του κάθε καλλιτέχνη και της κάθε δουλειάς.

Αν βρήκατε το άρθρο ενδιαφέρον μοιραστείτε το!
Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn