Πλάνο προώθησης και επικοινωνίας των έργων ή της έκθεσης

Κάθε έκθεση θέλει το δικό της πλάνο προώθησης προκειμένου να βρει το κατάλληλο κοινό που ενδιαφέρεται για τα εικαστικά.

Έτσι,  θα επιλέξουμε τα πιο κατάλληλα μέσα (Εφημερίδες, περιοδικά, ιστοσελίδες και τηλεοπτικές εκπομπές) για να την προβάλουμε.

Σκοπός είναι οι πολλές συνεντεύξεις του καλλιτέχνη αλλά και η παρουσίαση των έργων του.

Αν βρήκατε το άρθρο ενδιαφέρον μοιραστείτε το!
Share on FacebookShare on Google+Tweet about this on TwitterShare on LinkedIn