Το θέατρο είναι ο κλάδος της τέχνης που αναφέρεται στην απόδοση ιστοριών μπροστά σε κοινό, με τη χρήση κυρίως του λόγου, αλλά και της μουσικής και του χορού. Πρόκειται για την παραγωγή ζωντανών απεικονίσεων πραγματικών ή φανταστικών συμβάντων με σκοπό την τέρψη και την επιμόρφωση των θεατών.

Βοηθώντας στον σκοπό που περιγράφεται παραπάνω, το γραφείο μας αναλαμβάνει να κάνει τα εξής:

Ανεύρεση γραφείου αποδελτιοποίησης

Πολλές φορές, οι ηθοποιοί, οι σκηνοθέτες ή οι παραγωγοί , δεν γνωρίζουν ότι το έργο τους παρουσιάζεται στα ΜΜΕ.

Και είναι πραγματικά δύσκολο να παρακολουθείς όλα τα μέσα για τυχόν δημοσιεύσεις.

Με το κατάλληλο γραφείο αποδελτίωσης βλέπουμε σε ποια μέσα μπαίνουμε, έχουμε σε ηλεκτρονικό αρχείο  όλες τις παρουσιάσεις και τις συνεντεύξεις,  ποια θέατρα αυτή τη στιγμή είναι στην κορυφή των επιλογών και πολλά ακόμη ενδιαφέροντα στοιχεία.

Έτσι, ο καλλιτέχνης έχει όλα τα στοιχεία που χρειάζεται ο ίδιος είτε για να τα προβάλει στα δικά του social media είτε στην ιστοσελίδα του!

Οργάνωση εκδήλωσης ή παρουσίασης της θεατρικής παράστασης στο κοινό

Φτάνουμε πια στην οργάνωση της πρεμιέρας.

Αρχικό μας μέλημα η δημιουργία της λίστας των προσκεκλημένων η οποία θα απαρτίζεται από τις δικές μας επαφές με δημοσιογράφους αλλά και επώνυμους σε συνδυασμό με τις επαφές των ηθοποιών ή των συντελεστών της παράστασης.

Στη συνέχεια, ενημερώνουμε όλους τους παραπάνω με ένα ιδιαίτερο δελτίο τύπου.

Η επιβεβαίωση των συμμετοχών είναι το κλειδί για μια επιτυχημένη πρεμιέρα.

Επιπλέον, προσπαθούμε να διευκολύνουμε την προσέλευση των προσκεκλημένων με γραπτή ενημέρωση για τον τόπο και το χρόνο της πρεμιέρας.

Σκοπός μας είναι να είναι όλοι ευχαριστημένοι και φεύγοντας, να παίρνουν κάτι μαζί τους που θα είναι αναμνηστικό για τη βραδιά που έζησαν μαζί μας.

Τέλος, η ενέργειά μας αυτή θα ολοκληρωθεί με αποστολή δελτίου τύπου προς όλα τα ΜΜΕ συνοδευόμενο από τις φωτογραφίες της πρεμιέρας.

Πλάνο προώθησης και επικοινωνίας της θεατρικής παράστασης στα ΜΜΕ

Κάθε θεατρική παράσταση θέλει το δικό της πλάνο προώθησης προκειμένου να βρει το κατάλληλο θεατρόφιλο κοινό.

Έτσι, αφού ενημερωθούμε για την παράσταση θα επιλέξουμε τα πιο κατάλληλα μέσα (Εφημερίδες, περιοδικά, ιστοσελίδες και τηλεοπτικές εκπομπές) για να το προβάλουμε.

Μια παράσταση που δεν είναι πολύ εμπορική θέλει ειδική προώθηση αποφεύγοντας τα μέσα που είναι πολύ εμπορικά. Το κοινό που θα παρακολουθήσει την παράσταση πρέπει να είναι ενήμερο για το έργο που θα παρακολουθήσει.

Σκοπός είναι οι πολλές συνεντεύξεις των ηθοποιών αλλά και οι παρουσιάσεις της θεατρικής παράστασης.

Πλάνο marketing και διαφήμισης στα ΜΜΕ

Η διαφήμιση βοηθάει πάντα στο να γίνει γνωστό ένα έργο.

Η έρευνα για την εύρεση του κατάλληλου μέσου είναι το κλειδί για την αποτελεσματικότητα της διαφήμισης.

Επομένως, η επικέντρωση στο σωστό μέσο έχει ως αποτέλεσμα τη μεγαλύτερη αποδοτικότητα της διαφήμισης.

Social media

Όλοι ξέρουμε τη δύναμη των social media και πόσο πολύ τα χρησιμοποιούμε όχι μόνο για να επικοινωνήσουμε με τους φίλους μας αλλά και για να ενημερωθούμε.

Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της υπηρεσίας της Sidebar, που παρακολουθεί τις τάσεις και τις εξελίξεις στο χώρο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην Ελλάδα, την 1η Ιανουαρίου του 2016 υπήρχαν 6.744.991 χρήστες στο Facebook.

Μάλιστα, ακόμα πιο εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι το 81% αυτών, συνδέονται καθημερινά.

Μια άλλη πλατφόρμα, το Instagram έχει ακόμη πιο εντυπωσιακά αποτελέσματα. Θεωρείται ένα από τα πιο γρήγορα αναπτυσσόμενα κοινωνικά δίκτυα μέχρι σήμερα και δεν είναι καθόου τυχαίο αφού παγκοσμίως ήδη μετρά 400 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες.

Δεν θα μπορούσαμε να μείνουμε εκτός αυτών των εξελίξεων.

Ο ειδικός συνεργάτης μας, με άπειρες ώρες προσωπικής ενασχόλησης ψάχνοντας, ποστάροντας και ακολουθώντας τους πιο δυνατούς λογαριασμούς σε Ελλάδα και εξωτερικό σε συνδιασμό με τη στοχευμένη εκπαίδευσή της εταιρείας μας, αναλαμβάνει τη διαχείριση των social media λογαριασμών σας, επιστρατεύοντας τα πιο ισχυρά εργαλεία και τη φρέσκια του ματιά. Πάντα με γνώμονα το project και την ιδιαίτερη φύση του κάθε καλλιτέχνη και της κάθε δουλειάς.