Τα βιβλία είναι εκείνα που χρειάζονται ακόμη μεγαλύτερη προώθηση στις ημέρες μας. Αν σκεφτούμε πως ο Έλληνας, σύμφωνα με έρευνες, διαβάζει 2.5 βιβλία τον χρόνο και αν συνυπολογίσουμε την οικονομική κρίση που έχει μειώσει την αγορά αγαθών – πνευματικών και μη – τότε, η προώθηση ενός συγκεκριμένου τίτλου ή του συγγραφέα του γίνεται απαραίτητη.
Εδώ, μπορείτε να δείτε σε τίτλους τι ακριβώς κάνουμε:
Ανάγνωση και γραπτή αξιολόγηση ενός βιβλίου πριν την έκδοσή του
Είναι πολύ σημαντικό για το κάθε έργο να είναι ολοκληρωμένο πριν παραδοθεί προς έκδοση. Εμείς, αυτό που κάνουμε είναι να το διαβάσουμε, να ερευνήσουμε για τυχόν αδύνατα στοιχεία, αν υπάρχουν, να υποβάλουμε τις προτάσεις μας στο συγγραφέα και αφού ολοκληρωθεί η συγγραφή του να υποβληθεί στους κατάλληλους εκδοτικούς οίκους.
Εύρεση εκδοτικού οίκου για την έκδοση ενός βιβλίου
Για τον συγγραφέα, πολλές φορές, αυτό αποδεικύνεται το πιο δύσκολο βήμα.
Δυσκολεύεται να βρει τον αντιπροσωπευτικό εκδοτικό οίκο για το θέμα του βιβλίου του, πρέπει να περιμένει μήνες για την απάντησή τους – μερικές φορές φτάνει και τους έξι μήνες – ή δεν ξέρει τι να διαπραγματευτεί για την έκδοσή του.
Το γραφείο μας αναλαμβάνει την εύρεση του κατάλληλου εκδοτικού οίκου με σκοπό τη γρήγορη απάντηση και την καλύτερη συμφωνία για τον συγγραφέα.
Ο σκοπός μας είναι: το ωφέλιμο αποτέλεσμα τόσο για τον συγγραφέα όσο και για τον εκδοτικό οίκο.
Ανεύρεση γραφείου αποδελτιοποίησης
Πολλές φορές, οι Εκδοτικοί Οίκοι ή και ίδιοι συγγραφείς, δεν γνωρίζουν ότι το έργο τους παρουσιάζεται στα ΜΜΕ.
Και είναι πραγματικά δύσκολο να παρακολουθείς όλα τα μέσα για τυχόν δημοσιεύσεις.
Με το κατάλληλο γραφείο αποδελτίωσης βλέπουμε σε ποια μέσα μπαίνουμε, έχουμε σε ηλεκτρονικό αρχείο όλες τις παρουσιάσεις και τις συνεντεύξεις, βλέπουμε τι κάνει ο ανταγωνισμός, ποια βιβλία αυτή τη στιγμή είναι στην κορυφή των αναγνωστικών επιλογών και πολλά ακόμη ενδιαφέροντα στοιχεία.
Έτσι, ο συγγραφέας έχει όλα τα στοιχεία που χρειάζεται ο ίδιος είτε για να τα προβάλει στα δικά του social media είτε στην ιστοσελίδα του!
Οργάνωση εκδήλωσης ή παρουσίασης βιβλίου στο κοινό
Είναι η στιγμή που ο δημιουργός δείχνει, δια ζώσης πια, το έργο του.
Κύριο μέλημά μας είναι η εύρεση του κατάλληλου χώρου. Ένα βιβλίο με ισπανικό θέμα, για παράδειγμα, θα μπορούσε να παρουσιαστεί σε ένα ιδιαίτερο ισπανικό εστιατόριο, κατάστημα ή χώρο που χαρακτηρίζεται ως ισπανικός.
Στη συνέχεια δημιουργούμε την πρόσκληση με ένα κείμενο που ξεφεύγει από τα τυπικά μιας παρουσίασης και
Τέλος, ενημερώνουμε όλα τα ΜΜΕ για την εκδήλωση αυτή αλλά και τα άτομα που έχουμε στη δική μας λίστα επαφών.
Σημαντικός συνεργάτης σ’ αυτή την ενέργεια είναι και ο ίδιος ο συγγραφέας, ο οποίος θα έρθει με τα δικά του όνειρα και επιθυμίες. Είμαστε εκεί για να τον ακούσουμε!
Πλάνο προώθησης και επικοινωνίας των βιβλίων στα ΜΜΕ
Κάθε βιβλίο θέλει το δικό του πλάνο προώθησης προκειμένου να βρει το κατάλληλο αγοραστικό κοινό.
Έτσι, αφού διαβάσουμε το βιβλίο θα επιλέξουμε τα πιο κατάλληλα μέσα (Εφημερίδες, περιοδικά, ιστοσελίδες και τηλεοπτικές εκπομπές) για να το προβάλουμε.
Σκοπός είναι οι πολλές συνεντεύξεις αλλά και οι παρουσιάσεις του βιβλίου και του συγγραφέα.
Πλάνο marketing και διαφήμισης βιβλίων στα ΜΜΕ
Η διαφήμιση βοηθάει πάντα στο να γίνει γνωστό ένα έργο.
Η έρευνα για την εύρεση του κατάλληλου μέσου είναι το κλειδί για την αποτελεσματικότητα της διαφήμισης.
Ένα επιστημονικό βιβλίο, για παράδειγμα, που αναφέρεται στη διατροφή, θα πρέπει να διαφημιστεί στα ειδικά ΜΜΕ που ασχολούνται με αυτό το θέμα. Οτιδήποτε άλλο, όπως διαφήμιση σε Life & style περιοδικά, θα ήταν πέρα για πέρα άσκοπο.
Επομένως, η επικέντρωση στο σωστό μέσο έχει ως αποτέλεσμα τη μεγαλύτερη αποδοτικότητα της διαφήμισης.
Social media
Όλοι ξέρουμε τη δύναμη των social media και πόσο πολύ τα χρησιμοποιούμε όχι μόνο για να επικοινωνήσουμε με τους φίλους μας αλλά και για να ενημερωθούμε.
Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της υπηρεσίας της Sidebar, που παρακολουθεί τις τάσεις και τις εξελίξεις στο χώρο των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην Ελλάδα, την 1η Ιανουαρίου του 2016 υπήρχαν 6.744.991 χρήστες στο Facebook.
Μάλιστα, ακόμα πιο εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι το 81% αυτών, συνδέονται καθημερινά.
Μια άλλη πλατφόρμα, το Instagram έχει ακόμη πιο εντυπωσιακά αποτελέσματα. Θεωρείται ένα από τα πιο γρήγορα αναπτυσσόμενα κοινωνικά δίκτυα μέχρι σήμερα και δεν είναι καθόου τυχαίο αφού παγκοσμίως ήδη μετρά 400 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες.
Δεν θα μπορούσαμε να μείνουμε εκτός αυτών των εξελίξεων.
Ο ειδικός συνεργάτης μας, με άπειρες ώρες προσωπικής ενασχόλησης ψάχνοντας, ποστάροντας και ακολουθώντας τους πιο δυνατούς λογαριασμούς σε Ελλάδα και εξωτερικό σε συνδιασμό με τη στοχευμένη εκπαίδευσή της εταιρείας μας, αναλαμβάνει τη διαχείριση των social media λογαριασμών σας, επιστρατεύοντας τα πιο ισχυρά εργαλεία και τη φρέσκια του ματιά. Πάντα με γνώμονα το project και την ιδιαίτερη φύση του κάθε καλλιτέχνη και της κάθε δουλειάς.
Προώθηση εκδοτικών οίκων στα ΜΜΕ
Κάθε Εκδοτικός Οίκος, όπως και τα βιβλία, θέλει το δικό του πλάνο προώθησης προκειμένου να βρει το κατάλληλο αγοραστικό κοινό.
Δημιουργούμε το προφίλ του εκδοτικού οίκου ώστε να είναι αντιπροσωπευτικό στο μέχρι τώρα έργο του, βρίσκουμε τα δυνατά του σημεία και επιλέγουμε τα πιο κατάλληλα μέσα (Εφημερίδες, περιοδικά, ιστοσελίδες και τηλεοπτικές εκπομπές) για να το προβάλουμε.
Σκοπός είναι οι πολλές συνεντεύξεις του Εκδότη αλλά και οι παρουσιάσεις των βιβλίων του.
Φωτογράφιση της παρουσίασης βιβλίου, δημιουργία βίντεο της παρουσίασης, ψηφιακό άλμπουμ
Κατά τη διάρκεια παρουσίασης του βιβλίου, έμπειρος φωτογράφος είναι μαζί σας ώστε να καλύψει όλες τις στιγμές που θέλετε να παραμείνουν αποτυπωμένες στον χρόνο.
Επίσης, δημιουργία βίντεο με όλες τις σημαντικές στιγμές της παρουσίασης προκειμένου να το κοινοποιήσουμε στα κοινωνικά δίκτυα όπως και στο κανάλι μας, το You tube.
Ένα δείγμα από τα βίντεο που δημιουργήσαμε, μπορείτε να δείτε κάνετε κλικ εδώ
Στο τέλος της συνεργασίας μας, θα πάρετε ένα ψηφιακό άλμπουμ με όλα όσα έχουν γράψει οι εφημερίδες, τα περιοδικά και οι ιστοσελίδες για το βιβλίο σας.
Ένα δείγμα του ψηφιακού άλμπουμ μπορείτε να δείτε κάνετε κλικ εδώ